Inzerce na Seznamu a Google

Přes 15 let zajišťujeme reklamní kampaně na Seznam.cz a na Google.cz pro naše klienty. Zrealizovali jsme tisíce kampaní pro stovky klientů. Víme, co je CPC, CPT, konverzní kódy, Ads a Sklik, ale Vás tím nezatížíme...

Naši službu Vám představíme takto... Náš spokojený zákazník - majitel antikvariátu - utratí měsíčně 5.000 Kč, jeho inzerát se zobrazí 8.000 lidem na Seznamu a 20.000 lidem na Google, kteří přímo hledají antikvariát nebo staré knihy. Z nich proklikne a zákazníkův web navštíví 500 zájemců ze Seznamu a 1.200 zájemců z Google.


Formy našich kampaní

Garance pozic

Za pevnou měsíční cenu, typicky 750 Kč až 3.000 Kč garantujeme zobrazení Vašeho inzerátu na první stránce výsledků hledání na Google i Seznam. 

Takto inzerujete na jeden hledaný výraz, obvykle na velmi frekventované slovní spojení (např. "antikvariát praha").

Dopředu nevíme, kolik získáte návštěvníků, ale každý, kdo bude hledat Váš produkt či službu bude mít stále na očích Váš inzerát.

Produktový list ke stažení:


Správa větší kampaně

Za pevnou měsíční cenu 10.000 Kč převezmeme správu Vaší již běžící větší kampaně v systému Google Ads nebo Seznam Sklik. 

Může se jednat o krátkodobou optimalizaci, po které si kampaň opět převezmete zpět, nebo o systematickou a trvalou péči z naší strany.

V rámci správy zajistíme jak garanci pozic, maximalizaci prokliků, konverzí nebo retargeting.

Produktový list:

Prokliková kampaň

Vy si zakoupíte balíček návštěvníků - zprvu typicky 1.000 návštěvníků (prokliků) za 7.000 Kč. Na nás je, abychom našli výrazy, které hledají zájemci o Vaše produkty a služby a lze na ně efektivně inzerovat.

Takto inzerujete na mnoho výrazů najednou.

Není dopředu jasné, jak přesně dlouho prokliková kampaň poběží, ale je jasné, že Vám přivede minimálně zakoupený počet návštěvníků.

Produktový list ke stažení:


Správa malé kampaně

Za pevnou měsíční cenu 990 Kč se ujmeme správy Vaší malé kampaně v systému Google Ads či Seznam Sklik.

U malých kampaní z jedné strany hlídáme nežádoucí výpadky inzerce. Z druhé strany potom kampaním bráníme ve skokovém nárůstu útraty. Obojí se bez dozoru běžně děje.

V základní časové dotaci kampaň též vylepšujeme a v rozšířeném čase lze i garantovat pozice či prokliky.

Produktový list:

Retargeting

Navštívili jste nedávno web s hodinkami a od té doby vidíte inzerát na hodinky na Seznam.cz, na IDnes.cz na blesk.cz, prostě všude? To je kampaň "Retargeting".

Retargeting je vhodný doplněk k základním kampaním, neboť zesiluje jejich účinek svým připomínáním.

Náklady jsou překvapivě nízké vzhledem k tomu, na jak lukrativních pozicích se Váš inzerát zobrazuje - může to být i horní reklamní pruh na titulní stránce Seznam.cz.

Produktový list ke stažení:


Inzerujte na Seznamu a Google s námi!

Dovolte nám zajistit i pro Vás srozumitelnou a úspěšnou kampaň, zanechte nám prosím Váš kontakt.